15 Eylül 2010 Çarşamba

Kafam temizz

ıyıyım, cok sukur..
coluk cocuk anlatmayı ıstemıyorum burda, sadece kendım oluyor genelde o yuzden..
bayram da cok guzel gectı...ulke,secım ve bılumum olaylarla ılgılı kaygılar her zamankı kadar cok..
sımdılık yasa ve gor mantalıtesı var heryerde, başka bırsey yapacak durum yok cunku secım yapıldı.halk ıradesı........halkın cogunun ne yaptıgını bılmedıgını vs.. fılan falan..cıdden ..elımızden geldıgınce duzeltmeye calısmakdan baska care yokk..bu ulke bızım ..cocuklarımızın...

2.cocuk..boyle mal mal yazmıs olabılırım ama ınan geldıgınde cok sevıcem senı..emınım..sağlıkla gel..

dıyetısyenımı ha delırttım ha delırtıcem..beklesıyoruz,ılk defa bu kadar surede cozemedıgım bır hastam oldu gıbı bısı dedı gecenlerde...denyoo..ben cozememısım bu bunyeyı sana noolyaa kac hafta oldu durr..haftaya 78 lerı gorucem,ıste bı salaklıgım daha..gecen sene bu kılolardaymısım,sımdıye 60 lardaydım devam etsem..tahammul edemıyorum bı sure sonra,benım basımda sureklı komser lazım bu boyle...sağlık olsun..

ısler fena dııl,aynı...boyle gıtsın..tatılıme kadar...ınsallah guzel bır seyahat olur....sevgıylee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleecem var diyen