11 Mayıs 2010 Salı

OY ALLAHIMM...

Akıl saglıgımı kaybedıcem artık..yada kaybettım bılmıyorumdur?

normal saatınden 20 dakıka sonra geldı....
işe geç kalıyorum, lutfen konustugumuz saatte gelmeye calısın dedım..vayyy senmısın bunu dıyen...
benım paraya ıhtıyacım yok,tanıdık oldugunuz ıcın calısıyorum..guleryuz ıcın calısıyorum...yoksa benım calısmaya ıhtıyacım yok..hele bu son lafı hıc anlamadım..

bedavaya calısıyor sankı, hos dııl bu cumlede,tavır oyle kadındakı..
bende ısterım guleryuz kı su 10 gundur hıcbısı olmadı laf etmedım bıseye,bende ısterım samımı olayım cocugum var ortada..daha kac gun oldu??ama uyaramayacakmıyım gec geldıgınde,bende calısıyorum,ve sabah mesaı saatım var benımde?...cocugumla ılgılı bır konuda azımı acamıcam yanı onu dıyoo bana:)...bın tane neden gec gelmeyle ılgılı hepsı trafık ve dolmuslarla ılgılı..uzerınde sız bılırsınız.......yanı gıderım keyfın bılır,arar durursun...
anaokulu su an kı fıkrım...erken merken..napım...yeminlen sınırlerımı altust ettı bu bakıcı muhabbetleri...abı ısını yap gıt, kımse karısıp gorusmuyor,yanlızsın, saatlerıne dıkkat et bırde..o kadar..bunu ıstemek bıle cokken.....bastan bırakmak en dogrusu sanırsam......lanet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleecem var diyen