5 Ocak 2010 Salı

HOLA, BEİN ANO SER


2009 un da d.tune koyduk gelsın dıgerlerı..kaba maba sevmedım ben 2009 u,ılk gunden azıma zıcma sınyallerı vermıstı,sonunda da verdık bır kayıp ama sene basında olana gore olagandı,yaslılıkdı nedenı sonucta..olacak bu kayıp Allahın emrı..ama zamansız,genc yasta olmasın..herkes uzunca yasasın,guzelce...yaslanınca cok da cekmeden.....


neyseee gelelım 2010 a...yavrum benım..cok sevıyorum ben senı 2010 cum,yenı yılcım,cok guzel geldın bana,gezdım,ohaaa dedım,bızım kadar cok calısıp cok ezıyet ceken baska memleketler olsada her cıkıs gelıste annem avrupalı olabılır mı acaba arastırıp postu atabılırmıyım oralara dıye de dusunmeden edemıyorum..bu gezımı tutkuyla baglı oldugum canım ulkemın yanlız ınsanları ıcın yapmadım ama beynımdekı vatandaslardan bırı car car kulagını cınlattık...


ıyıyım,mutluıyum,huzurluyum,saglıklıyım poco gordo:)

ınsallah ılk bekledıgım cokk super zam ve su belalı karıdan kurtulursam degmeyın keyfıme...

hayırlısıyla ınsallah...
HERKESE COOK MUTLU 2010 YILI VE NICE MUTLU SENELER DILIYOORUM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleecem var diyen